Hulta


Snart åer vi till Hulta :) Martins päron kommer och hämtar oss kl 12. Härligt värre att vara där i det här härliga vädret, om man jämför hur det är att sitta i den här lägenheten. nejtack! Blir bra sen när mor min och hendrick har hus också :)

                         image22

Ikväll vet jag inte vad som händer, var prat om att kanske grilla? :) Det skulle ju inte sitta helt fel! Kanske träffa Poyan och malin också?

Älskling ska vara kvar i kholm tills på söndag, medans jag åker hem i morgon för jag ska jobba på söndag, en delad tur :/ bläk så tråkigt! Och på Måndag blir det till att jobba natt :) det gillar jag.

Nehe, nu ska jag föna håret.Och sluta må illa JATACK!

jaja, ha en trevlig helg alla!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0