Jobba i natt då!


happ, här sitter man. Länge sen jag skrev nu. har inte haft någon vidare lust!

Ska strax springa iväg till jobbet, börjar kvart i nio. Skönt att ha nära :)

Annars händer det inte så mycket. Fick i veckan veta att jag får tillbaks 8200 på skatten :D då blev man ju riktigt glad må jag säga! Hade jag aldrig trott! Och för dom pengarna blir det körkort, hör och häpna ;) heh.

Ny vecka i morrn då. Hoppas på mkt jobb, behöver lite klirr i kassan må jag säga :) haha. Till helgen blire väl kholm, Martins syster Sussane fyller 40 år! :) Så var det snack om att ta Alexander till badhuset också? Vore ju väldigt skoj! kasta runt med honom i vattnet, haha! kan tänka mig!

Hmm, och annars sker det lite andra saker som får mig och älskli att tänka! Hur ska det bli! Det återstår å se!

Jobba nu! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0