Order av Emmae!


Hej på er få som läser :)

Pratade med kära Emma.e i telefon idag, hon tycker att jag bloggar allt för sällan. Men som jag sa så har jag inget speciellt att skriva! Händer inte så värst mycket. Njuter mest av det vackra vårvädret som tittat fram sakta men säkert :) riktigt härligt är det.
Varit ute på promenad med Tone dag i parken, hon älskar våren lika mycket som jag.

Helgen som var så har vi varit i kholm och bland annat firat Martins syster som fyllde 40 år. Sen hände det inte så mycket. Vi skulle ha åkt till badhuset med Alexander men tråkigt nog så blev det inte så. Vi får helt enkelt ta den en annan dag. Kanske här i Norrköping? Länge sen skitungen var här nu.

Snart fyller man år också. 21 år. Tråkig ålder :) Men är väl nödvändigt att fylla så man blir vuxen någon gång ;)

Mjaa, annars inte så mkt. Lite jobb nu, tråkigt! Man behöver ju pengarna. Får roa mig med att vara med Tone och älskling när han inte e i skolan. Just nu håller han på och styr med sitt enorma akvarium som det komemr flytta in fisk i under morgondagen * spännande * :)

Nehe, nu ska jag äta lite jordgubbar med mjölk och kika på ett avsnitt Greys anatomy.. Bra grejer!

hare bra i våren!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0