Så otroligt trött!


Kan inte i ord förklara hur trött jag är. helt makalöst. Sitter på jobbet, slutar om lite mer än en timme. Har varit den segaste natten jag någonsin jobbat! Shit pannkaka, klockan har gått så sakta och så trött hela natten. ujuj vad jag längar hem till min säng nu. Som dessutom är nybäddad :D

Igår kastrerades Ilysse och Liannah. När jag kom till vetrinären för att hämta dom berättade vetrinären för mig att båda två var högdräktiga. Ilysse hade TIO kattungar i magen, och Liannah bara EN! :( Det viste vi inte att dom var. Bleb väl antadligen i Hulta då när vi tog med dom utan att tänka på att dom var okastrerade. Men nu finns inte ungarna längre iaf, och våra små kissemissar mår inte allt för bra. igår kväll när jag gick hemmifrån till jobbet var dom fortfarande påverkade och trötta. Stackars! Men nu kan dom iaf se framemot en sommar i Hulta :)

Vad ska man göra idag då tro? Försöka sova så länge som möjligt, har dock lite svårt för det. Vaknar runt ett. Lite för tidigt kanske. menmen. I morgon och på fredag jobba jag dagturer på 2an.. Skulle du komma på fredag Emma.e? Vore kanontrevliigt!

Ne, nu ska jag kika in på mina tanter och gubbar för att ge medecin osv.... sen vänta på att klockan rullar på!

Ha en bra dag! En bra valborg till och med :)

KramKram!

Kommentarer
Postat av: Emma.e

Jag kommer på fredag strå!!!!

2008-04-30 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0