Ändrade planer!


Vi kommer att åka till Kholm i morgon istället. Vi har inget att göra där ikväll, så vi tar en tidig buss istället. Eftersom att både jag och Martin hellre är hemma ikväll :) Så det blir lite hemmagjord pizza och mys ist.
Imorgon är det jobba som gäller, ska faktiskt bli kul! Är ju några dagar sen nu. Sen på kvällen kanske jag gör Emma.e ( och vilka fler?) sällskap som ska festa. Martin kommer ju vara i krämbolstugan och festa loss med sina vänner. Tone ska vara i Hulta hela dagen+natten i morrn, så ingen är nog lika glad som henne :D

Nu ska jag älga ner på stan snart. Ska till arbetsförmedlingen, köpa lite skolsaker och så ska jag gå till systembolaget åt Martin. Kan tänka mig att folk tittar konstigt på mig när jag går in där med magen i vädret och handlar cider ;P Vilket tur att jag vet att det inte är jag som ska dricka det då! Så får folk undra bäst dom vill! ;)

Ha en trevlig helg!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0