apa.



Idag mår jag illa som en gorilla.

Hoppas det går över så fort jag kommer till jobbet för är ju inte så kul att sitta i kassan och må illa. Man måste ju vara trevlig mot alla kunder. Efter jobbet kommer min älskli och hämtar mig.


För övrigt så önskar jag att det vore V.34 nu så vi kan flytta hem igen. Trött på att bo hos andra och inte kunna göra vad man vill. Hemma kan man styra och dona och göra precis vad man vill. Men antar att man tröttar på att vara hemma ganska fort också. Blir väl lätt så när man inte har så stort socialt nätverk i Norrköping. Fast vem vet, kanske lär känns lite trevligt folk när jag börjar plugga på komvux. Hoppas kan man ju alltid. Och så blir det ju kanske jobb på Willys i Norrköping också, har man tur jobbar det några trevliga själar där! :)
Fast allra bäst blir det nästa år när vi flyttar hit till kholm. Vår lilla familj :) haha.

Hepp, om man ska ta och göra något innan mor min ska skjutsa mig till jobbet. Kanske ta en skorpa med lite te...

Kotten är riktigt livlig idag. Annars brukar H*n busa mer på kvällarna men nu är det full rulle i magen minsann. Mysigt må ni tro! :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0