Är alla bakis idag lr?


Man kan tro att alla ligger i däckade idag med tanke på att ingen, och då menar jag INGEN har skrivit blogg idag! ( utav dom jag läser ) tråkigt!! Jag som tycker det är så kul att läsa. Så pigga till er nu och skriv ett par rader. Eller sluta upp med det ni nu håller på med :)
Jag själv känner mig bakis och skakis idag, kom på mig själv förut med att tänka att "usch så bakis jag är idag " - men det är jag ju såklart inte. Den lilla stund jag var hos Emma.e igår under festandet så drack jag ju bara juice och loka!
Mycket folk var det där, och alla var fulla och glada :) alltid trevligt. Var dock aptrött efter att ha jobbat hela dagen lång så begav mig hem till Mor ganska skapligt för att sova. - Hoppas ni hade kul sen! Och att du Emelie inte mådde dåligt ;) ...

Idag har vi varit hos Farfar och Berit efter att vi vaknade till liv. Vi blev bjudna på fläskfile och potatis ( som vanligt ) smarrigt! Sen fick vi skjuts utav svärföräldrarna hem till norrpan. Så nu är vi äntligen hemma igen. Jag har spenderat kvällen i soffan framför två filmer (  Made of honor & Irene Huss - Nattrond ) Dom var helt ok båda två. Älskling har därimot spenderat kvällen framför datorn :) gör han rätt i!

Nu är det väl snart dags att nanna kudde antar jag? Vad ska man annars hitta på en kväll som denna? I morrn ska lite saker fixas och så ska jag till Komvux för "mattelektion" (phjuuu!!) Jag och matematik har aldrig varit bästa vänner direkt!

Sov sött allihopa!

Kramkram! 

          

Lite gammla bilder på sött folk! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadå johanna, jag mådde prima hela kvällen. :) Hade för en gångs skulle riktigt roligt. heh

2008-09-01 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0