Bara denna vecka kvar :)


wiie. Nu är det bara den här veckan kvar, sen flyttar vi hem :) ska bli så otroligt skööönt! Nu har vi bott hos svärföräldrarna/min mor i 3 månader. Det blir lite tröttsamt faktiskt! Men antar att det inte dröjer många dagar innan man gnäller och tycker det är tråkigt hemma :)

I lördags var jag på ljusparty hemma hos Emelie, det var mkt trevligt, och oj så mycket fint det finns i ljusväg! Synd att man är så fattig, annars hade jag shoppat loss ordentligt! Var och käkade på Venetzia innan med Emma.H också, det var väldigt trevligt, inte ofta vi gör något sådant! Får vi göra om snart, du måste komma hem till mig också kvinna!

Igår var Älskling och jag ute i skogen och försökte hitta lite svamp! Vi hittade lite, och Tone sprang runt högt och lågt i skogen. så kom spöregnet, så vi var lite blöta, och älsklingen lyckades hela tiden få oss att gå i BLÖTA träsk :) men det hör liksom till! så mysigt så!

Idag ska jag jobba i vanlig ordning, kommer vara smockat med folk på Willys, som alltid på Måndagar, både bra och dåligt. Tiden går fort - men man blir helt slut i huvudet av alla människor! på att vara trevlig ;) haha. Tone ska som alltid vara hos farfar, det kommer bli tomt för honom och Berit sen när lilla Tone flyttar hem!

Ne, nu ska jag ta och laga lite mat så att älskling har det när han kommer hem från jobb/träning! Då är han en hungrig karl!

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0