Full rulle.


Dagen igår var inte lugn en gång. Trots att jag är förkyld så höll jag igång hela dagen lång. Gick upp med Älskling kl 9 och käka frulle, sen blev det långpromenad med Tone runt strömmen ( blä, hatar den promenadvägen! Men vart ska man annars gå här i norrpan?) jaja, i vilket fall så drog jag ner på stan sen med Elin, det var år och dar sen vi sågs sist så det var ju trevligt :) fast vi hann inte med så mycket, blev banken och sen Mcd sen så ringde min kära karl och sa att vi skulle åka med Marcus och Linda till Ingelsta och kika på Babyland :)
Ojoj, vad mycket vagnar det finns!! Vi passa såklart på att kolla på olika för att se vad vi kan tänka oss ha sen om ett par månader. Vi hittade 3 stycken som ligger i vår prisklass och som verkar bra och är fina :) Så det visar sig sen vad det blir!
Sen blev det stan igen med Elin, en fika på Fräcka frökens med te och en gigantisk chokladboll! Så hann vi med en runda på stan där vi gjorde av med lite pengar ;) det är ju alltid trevligt.

Väl hemma sen sprang jag runt som en annan apa och städade och laga mat!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Städa står väl på schemat igen ;P skura! blä. Promenad med Tone runt 1, så skulle tydligen Elin med ( utan hund :( )  Sen får vi se vad som händer och sker!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att det kan vara upp till ett halvårs väntetid på vagn.

2008-08-31 @ 21:35:41
Postat av: Svar till anonym

Nej, inte där vi kollat. Han i butiken sa att alla tror att det är så lång väntetid, men att man som längst får vänta i 6 veckor ( och det är på speciella vagnar bara ) Dom vi kollade på och intresserade utav var det högs 2 veckors väntetid. Vad har du fått det ifrån? att det är så länge som ett halvår?

2008-08-31 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0