Haha!


Roligt att läsa hur mycket folk gnäller!
Är nog inte så illa som det låter... Haha.

Sitter ute i Hulta nu, sista kvällen här på ett bra tag! Har jobbat till 19 ikväll, har varit grymt mycket folk och handlat idag. inte en lugn stund med andra ord.
Älskling är ute och krattar upp en massa skit från diket här ute, duktig. sen blir det läggdags, men först en skön dusch! :)

Jobba i morrn och på fredag, sen HEEEM :D oj som vi längtar nu.

vad har annars hänt? mja, som vanligt inte så där jättemycket. Var ute hos min säta farmor Gun igår. Vi rullade köttbullar, tog en promenad med hundarna och så plockade vi 5 liter kantareller :) och vi kunde ha plockat MYCKET mer, men vi var tvungna att åka hem och laga mat. Mycket kul att plocka svamp förstår ni! usch, är jag värsta tanten eller vad? ;P

Många som börjat läsa min blogg, kanske inte många, men bra många fler än vanligt. Så vilka är ni? :)

kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser alltid, spännande när vi inte ses mycket ju. :(

2008-08-21 @ 14:30:26
Postat av: Mamman

Jag läser här varje dag , gumman:)

2008-08-26 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0