Kick & spark!!


Helt otroligt vad vår lille har sparkat dom senaste dagarna :) Håller igång massor. Väldigt häftigt och ibland blir det nästan lite väl mycket kickande! Speciellt när man vill sova ska det vara ett stort gympapass där inne :) Men det är kanon, då vet vi att du lever och förhoppningsvis har det bra där inne.

Nu har man börjat plugga också :) var på mitt första introduktionsmöte igår kväll på komvux. I naturkunskap, vi labbade lite och vår lärare gick igenom vad vi skulle göra dom närmsta veckorna. spännande. Sen är det religion och matte på schemat också. Och shit vad dyrt det är med skolböcker (!!) 1000 spänn kommer jag väl att få punga ut! Om jag inte hittar ett par begagnade vill säga! Letar för fulla muggar. Sen får man väl själv sälja sina böcker när man är färdig. Kurserna ska avslutas den 19:e december, vilket betyder att jag kanske måste bli färdig lite tidigare :) eftersom det är beräknad förlossning just det datumet. ( fast jag kan ju säga som så att jag VET att jag kommer gå över massa dagar!!! ) 

Idag vaknade jag skapligt (9) tog då en morgonpromenad med Tone till parken och kastade lite pinne, sen hem och åt frulle och passade på att dammsuga lite :) blir tokdammigt när man har tre håriga djur! Sen gjorde jag pannkakor till Älskling och mig.. är ju faktiskt torsdag idag, vilket innebär pannkisar.
Sen har vi hunnit med en promenad till olika gym, kollat upp lite priser då Älsklingen ska börja träna igen!

I morgin bär det av till kholm, vilket jag inte alls känner för. Är så skönt att vara hemma så jag skulle helst av allt vilja ha en hemmahelg. menmen, ska ju jobba så det är bara att pallra sig dit! Älskling ska spela paintball med sina vänner och sen ska dom festa loss på kvällen.

På söndag ska vi väl hinna med att hälsa på min kära farfar som fyller år idag. Gratta honom lite och vara sociala :)

                                    Grattis Farfar på födelsedagen!

Nu ska jag ta och sätta in lite recept i vår receptpärm sen får vi se vad som händer och sker.


kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0