lovely.


Sitter här och lyssnar på massa bra musik =) Då kan man inte bli annat än på bra humör ju!!! Ska snart och jobba i vanlig ordning och då kan man behöva vara på lite bra musik! hehe.

Blev öltältet en sväng i lördags, docj inte alls länge. Var så mycket folk och fulla männiksor kastar sig ju bokstavligt fram, vilket inte är så bra när man har en ickeplatt mage =) den var ivägen om jag säger så. Innan det var jag med Emma och Jessica hos Fia en sväng också, där var det full rulle. Igår låg älskling och jag och dega större delen av dagen. Senare var vi på promenad med Tone ute i skogen och lyckades plocka lite svamp till Martins päron.

Hm, tänkte på det här med festande- nu när jag är gravid så kan jag ibland bli väldigt sugen på en cider eller två, ganska tråkigt när alla sitter och dricker och har trevligt och en annan inte kan dricka. Kommer ju dröja ett tag innan man får dricka igen. Är väl egentligen inte själva festandet i sig som jag är avis på heller, det tröttnade jag på när jag blev 19 typ. Men just det här att sitta med vänner och ha trevligt med cider eller ett glas vin. Det är inte som när man var ung ( yngre! Så gammal är jag ju inte. hehe ) då festade man både onsdag,fredag och lördag och tröttnade inte! Var ju katastrof om en helg inte innehöll en fest eller två! ;)



Nu går man mot nya tider minsann! Nu måste man bli vuxen vare sig man vill eller inte... Vilken tur att jag vill då! Längtar efter vår lilla kotte och allt ansvar det har med sig! 

Nu ska jag fara till jobbet snart. 

KramKram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns alkoholfritt vin om det är vinet du saknar! ;)

2008-08-11 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0