Namn.


Nu har vi kommit in i tider där vi börjar fundera mycket på namn till vår lilla blivande bebis. Vilket är kaonsvårt! Hade varit lätt om vi viste om det är en pojke el flicka - för nu måste vi tänka på båda två! Flicknamn är lättare dock. Förslag är välkommna :) Så skriv på nu!

Sitter ute i Hulta nu, ska skriva ett CV tänkte jag, inte det lättaste. Sen ska jag ochTone ut i skogen och leta svamp - oj så mycket vi ska hitta ;) Tone är ju värsta kantarellhunden ( inte! ) annars blir det väl lugna gatan idag. Nu börjar man räkna ner lite smått tills vi ska åka hem, bara 9 dagar kvar!

Poyan & Malin frågade om jag ville följa med till ullared på tisdag och sova kvar tills på onsdag, hade ju varit jättekul, men fattig som jag är så tackade jag nej! :( jag som alltid har velat åka dit! Men vi sa att det får bli en annan gång ist.

Nu ska jag släppa ut min hund som verkar nödig på något sätt!

Glöm inte att skriva förslag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0