Nu kan vi se "kotten"...


Äntligen kan vi se vår lill"kotte" röra sig!!! :) Älskling fick se det för första gången igår, inte lite heller. Jag såg det för färsta gången i förrgår. En otroligt häftig känsla. Innan har jag bara kännt, men att se också är ju ashäftigt :) En riktig liten vilde!

 Inte min mage på bilden såklart! :)

Sitter hemma hos min mor, dom har främmande och ricker bacardi breezer ( som jag blir sugen på breezer ) men det är bara att vänta :) hehe. jag klarar mig, kotten är ju såklart viktigare. Får väl se om jag tar en sväng ner till öltältet och kollar sen, även fast man inte kan dricka finns det ju en massa folk där som man känner! Ska iaf ta en dusch nu så får vi se vad det blir sen!

Hoppas alla har en kanontrevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhaha shit :P

2008-08-09 @ 20:08:16
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0