Nudlar.


mm, mumma va? Ska käka nudlar nu sen gå iväg till bussen och åka iväg till barnmorskan på kontroll. varje månad ska jag dit till och börja med, sen blir det varje vecka :) sen ska det väl förhoppningsvis ploppa ut en bebis.

Skönt att vara i sitt eget hem måste jag säga. Härligt att det inte är långt kvar tills vi flyttar hem igen. 2½ vecka med andra ord.
Inatt ska jag sova hos modern min, ska ju jobba i morrn. Ska förresten sova där i morrn natt med.
Helgen vet jag inte vad man ska hitta på? Martin ska väl ut och supa, och det kan ju inte en annan göra...

Tänk att det förresten alltid är något som står fel till! Stackars dig gumman. Kan tänka mig att det är en otroligt jobbig sits. Vad du än väljer så finns jag här vid din sida. Styrkekramar till dej!! <3

Kramhej!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad tycker du om paris nya stil? Kolla bilden i min blogg usch och fy

2008-08-06 @ 13:08:11
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0