sova?

Oj, trött redan. Och klockan är bara 22!

    SÅ HÄR TRÖTT ÄR JAG!!

Kvällen har varit megatrög och jag har inte haft något att göra. Tror jag ska och gå till kojs och läsa ilustrerad vetenskap sen nanna kudde. Massor att göra i morrn innan vi åker, så bäst för mig att vara pigg!!
Älsklingen lär ju sitta uppe hela natten lång vid sin älskling ( datorn!! ) Han e tokig. Men bra söt när han sitter där i sina rutiga pjyamasbyxor! Love till honom. Tänk så tråkigt allt skulle vara utan honom. Hur kan man vilja vara singel? tell me.

NE! nu får det vara nog. Orkar ej sitta vid denna dumburk länge. En macka innan sängen kanske? eller kräm? inte både och iaf. bla bla bla!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0