0 dagar kvar.. Jo tjena! ^^



Du är på dag 280 av 280. (100%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till förlossning.

Kära bebis, idag går ditt hyreskontrakt ut, du har till 00.00 på dig ikväll att flytta ut. Annars så blir hyresvärden ( jag ) hmm.. ptjaa... Ledsen! ^^ men det strunar väl du i! ^^ Inga känningar här inte, får väl vänta en massa dagar till. Men somsagt, din bostad behöver renoveras nu, och vara utan inneboende! ^^

Förövrigt så är jag fortfarande förkyld, känner inte så mkt av det på dagarna, men nätterna är hemska, och nu på morgonen. bläk!
Lite senare idag kommer twinsen till norrpan och ska shoppa julklappar, så vi skulle ta en fika på stan. Trevligt! Sen ikväll vet jag inte vad vi ska göra.. Bir väl som vanligt ngn film eller så!

Ne, nu ska jag ta lite varm choklad och fortsätta tycka synd om mig själv ^^

Kram/J

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha bra skrivet. och jag håller med.. bebis, hoppa ut nu! din mamma vill ju se dig! och vi andra också. =p

2008-12-19 @ 11:39:40
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0