10 dagar...


kvar! Kanske mer eller mindre. Vi hoppas på mindre :) inte mer iaf!
Idag kan jag knappt gå! Var nere på stan och skulle handla lite saker till min sjuka älskling på apoteket.. Och vilken pina rent utsagt! Känns som att ungen ska ploppa ut när jag går.. Jätteskum känsla.. Men man ska väl hålla på och inbilla sig en massa saker nu när det är så pass kort tid kvar :) hehe. Igår kväll hade jag lite skuma värkar i magen som gick bak i ryggen, men är antadligen samma sak där, inbillning :)
Jaja, visar sig ju tids nog!

Och älsklingen är somsagt sjuk, har jätteont i halsen.. Hoppas han inte håller på att få halsfluss stackarn! Inte så bra läge för det nu ju! hehe. Och så ska väl jag bli smittad på köpet!

Ptjaa, vad ska man mer skriva då må tro? händer ju inte så värst mycket. Ska nog gå och mysa lite med min voffse nu, då blir hon glad!

hare bra folket!

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0