2 veckor!


Suck och stonk! Idag är det två veckor kvar till beräknad förlossning. Jag tycker det är på tok för länge, och så kan det ju bli längre också.. Får hoppas på att det barnmorskan sa stämmer =) det vore ju trevligt om vi kunde fira jul med bebis. Vi längtar ju så mycket efter bebis nu, och inte bara vi utan även speciellt MORMOR till bebis =) och farmor och farfar. Någon morfar får minsann inte bebis. Men det klarar den sig galant utan =)

I morse åt jag risgrynsgröt till frukost, så gott. Speciellt när den är hemmagjord.

Blä, jag har inte en aning om vad jag ska göra idag! Så tråkigt. Förhoppningsvis slutar Älskling lite tidare än 5 idag så kanske vi kan hitta på något. Annars går man här hemma som en annan tråkmåns. Är ju iaf helg nu vilket innebär att jag får ha min karl hemma =)

Usch, hade världens skumaste dröm inatt, hade den här om dagen också. Kanske inte skum, men den är obehglig. Tänker inte skriva vad den handlar om men den måste ju betyda något! Eller det vet jag att den gör, den personen det handlar om kan ju hoppa upp och ta sig där bak!

Jaja, nu kom Älskling hem =D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0