....


Äsch, ingen magont som ledde till något! Bara lite smärtsamma sammandragingar. Tror jag kommer känna när det är på riktigt :P drömde inatt att jag hade ont, vilket jag har gjort ett par nätter, antadligen för att jag har det. Livmodern tränar väl för fulla muggar!

Nu ska vi snart käka lite våfflor, som vanligt på söndagar :P sen blir det långpromenad med Tone, vis ka se till att gå förbi hemköp och inhandla saker så vi kan göra pepparkakor och så ska vi ha mandelmassa :) kanoners. Sen vips så är det väl kväll och man sitter framför tvn igen...
Sen så, ja då hoppas vi på att föda lite barn! :P haha. Vore skoj om den kände för att komma ut i morgon, för då fyller Martins pappa år, då får han ju iaf en trevlig present :) faaast, njaa.. Jag vill fira jul i kholm, inte på BB.

Sluttjatat om detta nu, våfflor var det.

Infected mushroom - in front of me. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0