Full rulle


Idag har det verkligen varit fulle rulle hela dagen! har hunnit städa, gå långpromenad med vovven, handla, tvättat, bakat lussekatter (dom fulaste lussekatter jag någonsin har skådat!! HAHA) och lagat mat =) Vi har också varit på djuraffären och köpt en "julklapp" till våra två tokiga missar. Ett stort klösträd med en massa hyllor å grejer, mycket uppskattat! =) deras förra var inte så helt eller roligt.

Nu ska jag snart kolla på Bonde söker fru och käka en massa manadriner som jag för övrigt skulle kunna äta hela dagarna! Så grymt gott! heh. Senare ikväll ska jag koka lite risgrynsgröt så vi kan käka det till frulle i morrn.
Så mysigt det är nu när det börjar närma sig jul.. Allt är mys då ju.

Nu ska jag gå å pussa på min Älskling!

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffat något körkort johanna? :)

2008-12-04 @ 01:25:03
Postat av: Johanna

Nix, inget körkort. Vem undrar?

2008-12-04 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0