Gott nytt år.


Idag är det Nyårsafton, sista dagen på detta år med andra ord. Åren bara springer iväg! ^^ Kan inte förstå att det redan är 2009 i morgon. För 9 år sen när det blev år 2000 trodde jag att jorden skulle gå under ^^ haha, då var man inte gammal!

Här ute på vår gård märks det att det är nyårsafton, alla turkungar smäller raketer för fulla muggar, och har gjort nu i 3 dagar! Kan vara riktigt irriterande! haha, känner mig som värsta surtanten.

Vi kan vara ganska så säkra på att bebis blir en 09:a och det känns bra! Men somsagt, med min tur så kommer den väl precis innan tolvslaget ^^ För er som är intresserade så har min slempropp börjat lossna, vilket kan betyda att något är på g. Dock inget mer än så, inga värkar, ingenting! Men vi får väl se.

Nu ska jag faktiskt ta och vila lite, jag känner att både kropp och knopp behöver det.

Hoppas nu att alla får en trevlig nyårsafton! Och bli inte på tok för fulla ^^

Kram/J

Kommentarer
Postat av: Jessi

ååh.. har den kommit än? ^^

2009-01-01 @ 16:20:59
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nix, ingen bebis ute än! ^^

2009-01-01 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0