Helgen avklarad!


Denna helg har verkligen varit toppen! =) I Fredags var Älskling oh jag på bio, trots att bion kanske inte var sådär jättebra så var det ändå väldigt mysigt. Var dock litr obekvämt att sitta ner, magen trycks liksom upp =/ men det funkade. Så har dom ju dessutom gjort om biosalongerna, så det är jättesköna stolar, man kan sträcka ut benen och så finns det "läskhållare" på armstöden. Nice!

I Lördags var det julbord för hela slanten. Vi kom dit vid halv 7, värmde maten och hade det trevligt. Vi var totalt 11 stycken, 12 med lilla Alva =) maten smakade kanon och det var faktiskt jättetrevligt, alla prata med alla. Tone var ju med, och kan säga att hon blev allas lilla favorit under kvällen.. Haha, hon skulle sitta i allas knän och fick hon något smarrigt av något så var den personen mycket populär! Sötisvovven. Vi var väl hemma runt halv 12 kanske. Medans några var kvar för att fortsätta sitt festande som vi ju tyvärr inte kunde delta i. =) Vi slog på "När lammen tystar" när vi kom hem, alla har sagt att den ska vara så bra och otäck.. Men otäck tycker jag minsann inte att den var, men helt ok annars. Sen slockande vi som små barn.

  Tone vaktar maten! =)

Igår var vi en aning sega och sov lääänge. Sen blev det promenad med Tone, sen bara slapp hela dagen lång.

Idag vet jag inte vad som händer och sker. Jag tycker vi kan få åka och föda bebis. Men dessvärre håller inte bebis med om det.. H*n har det bra där inne i värmen.. Har dock haft lite ont under nattens gång.. Men är väl bara livmodern som tränar upp sig antar jag. Är ju 4 dagar kvar till beräknad förlossning. På tok för länge =)

Nu ska jag faktiskt ta mig ett bad tror jag.. Sen kanske kika lite på "Våra bästa år" var vääldigt länge sen. haha. Ska väl svänga ihop lite mat också, pastasallad står på menyn idag!

Kram/J


Kommentarer
Postat av: Jessi

välkommen till "Våra bästa år- klubben" ;D haha.

2008-12-15 @ 12:53:49
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0