Hemma igen då.


Så var denna jul över, för vår del iaf ^^ kom hem ikväll efter tre mysiga dagar i kholm.
Julafton spenderade vi somsagt hemma hos min mamma, där åt vi julmat i stora lass och fick en massa julklappa ^^ å det är ju alltid trevligt. Vi fick väldigt bra saker och är jättenöjd. Vi åkte till Hulta sen lite senare på kvällen där vi fick önnu fler klappar, jättebra grejer där också! ^^ Idag har vi varit hos min farmor Gun där hela lilla släkten var. Åt en massa god mat och fick yttligare lite klappar. Kanoners.

Vi kom hem runt 7 tiden nu ikväll, fick skjuts av Martins föräldrar, vi stannade även på Willys och handla! Haha, trodde verkligen inte att det skulle vara öppet på juldagen, men det tackar vi för att det var... ^^

Vår älskade lilla jycke är kvar i Hulta hon :( tanken har ju varit att Martins föräldrar skulle komma och hämta henne när det var dags för bebis att komma ut, men vi kom fram till att det är bättre att hon stannade nu eftersom att det kan komma igång när som helst nu.. Men kan ju också dröja! Vilket jag, hör och häpna, tycker att det kan göra! Du får stanna i min mage tills 1 januari, inte längre. Och det är för ditt eget bästa! ^^ Faaaast, har under natten haft väldigt skumma känningar, som jag inte kännt förut och även när vi skulle åka till min farmor hade jag ONT, fast sen har jag inte kännt ngt mer .Så, man vet aldrig. Känns som att det kanske inte kommer få bli ett nytt år. Men det visar sig. Är ju väääldigt trött på denna graviditet nu.. Jaja, tjattjat!

Nu ska jag fixa och dona lite här hemma och kanske trycka i mig lite julgodis ;) har ju en HEL DEL av det! ^^

Hoppas att ni haft en trevlig jul iaf och är nöjda med era klappar ^^ om ni fått några! heh.

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0