Inte barn?


Vips så var snart denna dag också snart slut! Dagarna bara springer iväg tycker jag. Men det är bara bra d!

Idag har jag varit hos barnmorskan, för sista gången förhoppningsvis. Allt såg bra ut med bebis, den sparkade på barnmorskan när hon försökte mäta min mage. Trångt där inne nu ju.. Kan ju vara en rejäl liten klump, vilket det säkert är :) ska väl vara så svårt som möjligt att få ut den! :) heh. Fick iaf en tid dagen innan nyårsafton om den inte skulle ha tittat ut då.. Men det hoppas jag verkligen att den har!!!! Tyvärr så är det ju ganska vanligt som förstföderska att man går över.. I mitt fall lär det ju bli två veckor, och i såna fall blir det en 2009-bebis. Visar sig!
Är faktiskt väldigt trött på att vara gravid nu. Det trycker, spänner och värker mest hela tiden.

Läste lite bloggar tidigare idag, och oj vad alla är emot att få barn! Ingen vill ha barn känns det som! Bara jag :) hehe. Vist att man kanske inte vill ha när man är ung, men dessa människor vill aldrig ha barn. Aldrig någonsin, utan det är deras största mardröm typ. Men klart, alla är ju olika. Känns bara så naturligt för mig att man vill ha barn!

Har slagit in lite julklappar ikväll, så nu ska allt vara klart. Om jag inte ska ta en kort vända på stan i morgon och köpa en till julklapp.. Vi får se. Beror på vad magen vill! ;P

Kan inte fatta att det är julafton NÄSTA vecka. Noll julstämming! Vart är snön? Tråkit.

Nu ska jag dra med min karl till tvn tänkte jag! Här kan man ju inte sitta hela kvällen inte.


Kram/J

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag kände mig lite halvt träffad där =p men, har nog börjat inse att jag faktiskt vill ha barn, nångång. men verkligen inte nu, men kanske om fem, sex år eller så! är bra inte redo nu! men jag har sjuukt mkt drömmar om det.. och det är så underbart i mina drömmar. så skumt så!

2008-12-17 @ 02:24:58
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Emelie

Johanna, nu väntar jag bara på att den lille ska komma ut.^^ Hoppas allt är bra med er förövrigt, var sjukt längesedan man träffade dig ju. :( Lova att höra av dig när h*n har tittat ut?

2008-12-17 @ 08:40:33
URL: http://memmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0