Kanske tidigare än beräknat :O


Som rubriken lyder så kanske bebis vill komma ut tidigar än beräknat! :O Vist, det vet man ju, att det kan bli 2 veckor innan eller efter beräknat datum. Var iaf hos barnmorskan i morse ( TIDIGT ) och när hon kände på bebis huvud så sa hon " ojj, vad den är långt ner i ditt bäckenbotten, det känns som på någon som ska ha i dagarna" hmm, vet inte vad jag tycker om det!!! Man är ju så inställd på det beräknade datumet =P när jag sen skulle gå så sa hon att hon trodde det var sista gången vi sågs ( har en till tid den 16:e ) !! Jaja, återstår att se! hehe.

har nyss kommit in från regnrusket, har varit på min dagliga långpromenad med Tone. Synd att hon inte är som jag, vill vara inne när det regnar =) men nejdå, hon ska ut i alla väder minsann.

Annars är det lugna gatan som vanligt. Ska nog ta och vila lite nu, känner mig som en uppblåst flodhäst och har ont på diverse ställen. ett bad kanske!? =)



Jaja, hare nice.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessi

oh my. vad spännande.. =p eller nåt! haha !

2008-12-03 @ 02:41:51
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0