Lördag.


Idag är jag på bättre humör :) hela dagen igår var verkligen blä. vaknade helt enkelt på fel sida!

idag ska vi ta oss ner på stan, försöka iaf! Måste ju spana lite nu när det är mellandagsrea ju. Men till det bästa, innan ska vi och käka på bacchus! MUMMA säger jag bara! Världens godaste plankstek!

Ikväll blir det kex och alkoholfritt vin, mys. Drack det här alkoholfria vinet hos Martins föräldrar här om dagen, och det var faktiskt jättegott! Har alltid trott att det inte smakar och att det bara är larvigt att dricka vin om det är alkoholfritt, men se på tusan, det smakar ju till och med vin :)

idag har bebis legat 8 dagar över beräknad förlossningsdatum.. Det är en envis liten rackare.. Fast tror dock den är ganska stor! Jaja, den får faktiskt hålla sig kvar där inne några dagar till. För sitt eget bästa :) Magen har ändrar utseende dom senaste dagarna, den är jätte långt ner nu.. Ser ut som ett hängbukssvin! ;)

Och oj vad jag saknar min lilla Tone. Så otroligt tomt utan henne här hemma. Ingen som springer efter mig som en svans och vill gå ut hela tiden!!! Men hon har det kanon i Hulta, det vet jag.

Nu ska jag ta och kladda på lite smink!

Kram/J

Kommentarer
Postat av: emma. e

Du kan få låna mina djur så länge, håller på att få spader på dem :P

2008-12-27 @ 15:47:38
Postat av: Johanna

Haha, nejdu strå! Inga gamla dvaledjur hos mig inte! Vill ju bara ha min jycke! ;P

2008-12-27 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0