Lördag.


Happ, då har jag köpt klart juklappar nu då. Var nere på stan en sväng förut och handla lite.
Igår var twinsen här i Norrköping ochhandla lite julklappar, så jag var med dom nere på stan och sprang runt som en annan yr höna. tack och lov så fanns det lite fotöljer här och var så jag kunde vila mig mellan varven :) meningen var att vi skulle hinne med en fika, men tiden sprang iväg, så det får vi göra en annan gång.

Annars har ingen annat skoj hänt. Sovit bort hela dagen, vilket är ganska vanligt nu för tiden. ikväll blir det kyckling och någon bra film. bebis sparkar på och lever loppan där inne i magen och har nog inga planer på att komma ut än på ett tag.. tyvärr.. Vore skönt att få ut den, av många anledningar. Jaja, ut ska den tids nog.

Nu ska jag ta och börja lite smått med maten. Hoppas alla får en bra lördagskväll..

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0