Lucia!


Idag är det Lucia. Inget speciellt med det egentligen :) men lite mys såklart.. Förr i tiden ( haha, låter som jag e en gammal tant ) så gick man ju alltid ut och festa :) men nu kan jag ju inte det.
Vi ska istället på knytkalas ikväll med temat julmat såklart. Det är med Martins klasskompisar med respektive :) ska bli jättetrevligt. Tone ska följa med och så kommer även lilla Alva som är 3 månader att vara där, mys med en bebis :)
har nyss rullat och stekt klart köttbullarna som vi ska ha med oss, blev totalt 138 st :) d ni! Och det var bestämt att vi skulle ta med 40-50 st :) haha, jaja, ju fler desto bättre! ;)

Vi har också hunnit med att köpa fisk idag igen :) dock bara tre st.. Men ska väl bli fler. Vi har nämligen startat upp mitt lilla akvarium, så nu har vi ett till! Haha, min karl är ju somsagt fiskgalen och det har nog lyckats smitta av sig!

Nu ska jag ta mig ett långt varmt bad, sen duscha och göra mig klar inför kvällen, och komma på vad jag ska ha på mig!?!? Kommer ju inte i något typ :S kan ju inte komma dit i mysbyxor direkt!! Hoppas alla får en kanin lucia vad ni nu än ska hitta på!

Kramar/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0