Måndag.


Jaha, då har bebis legat i min mage 10 dagar "över tiden", i morgon ska jag till barnmorskan, då kommer jag att få ett datum för igångsättning av förlossning. Om det inte kommer igång tidigare vill säga. Men det tvivlar jag på! Tråkigt att behöva bli ingångsatt, man vill ju att det ska komma igång av sig själv, menmen, huvudsaken är väl att ungskrället kommer ut ^^

Dagarna här hemma rullar på sakta utan Tone. Vi gör inte så mycket, kan inte ut och gå eller så, för får ju så grymt ont när jag går längre sträckor. Så vi är mest inne :P

Ja, var väl vad jag hade att skriva! Tråkigt inlägg, precis som alla andra av mina inlägg ^^

Ha det kanon!

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0