Måndag.


Hms, man kan ju bli tokig på alla dessa känningar... " Är det något?"  "ska det kännas såhär?"... Min mage är somsagt helskum, men jag tror att det är som så att man "inbillar" sig att det kanske känns mer än vad man tror.. Bara för att man vet att det kan komma igång när som heslt ^^ fast ont har jag faktiskt ibland, men antadligen inte så ont som man SKA HA!

Idag ska jag plåga ner mig på stan igen! Suck! Jag som hade bestämt att jag inte skulle ner på stan ngt mer under tiden som gravid. Men måste till apoteket, plus att man karl ska med, för det ska inhandlas julklappar till hans systers barn, han e ute i dålig tid! Kommer väl vara MASSOR av folk på stan som trängs! ^^

Nehee, onödigt inlägg som vanligt!

I morgon bär det antadligen av till kholm. Kan inte fatta att det är julafton på Onsdag redan! Var ju nyss sommar? Ska bli mumma med all julmat, verkligen! ^^ julklappar har man väl blivit för "vuxen" för  att längta efter, men jag längtar ^^ är fortfarande som ett barn när det gäller julklappar!!!

Nu ska jag göra något vetigt!

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0