Mer fisk!


Haha, min Älskling är fisktokig! Efter att han kom hem efter skolan igår så vandrade vi till fiskaffären igen, vi har typ blivit stammisar där =) han köpte 20 st fiskar denna gång. Denna gång till det största akvariet. Dom är så fina så. "troffar" kallas dom.  Och är DYRA! :O shit pomfritt!




Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon =/ inte kul att vakna och klockan är massor tycker jag, man blir liksom seg hela dagen då... Ska väl snart börja med maten här, ost/skinksås med spaghetti blir det idag. Så har vi tvätt idag =/ och vem tycker att det är kul!? Jag slipper iaf släpa på skiten =) bra att vara höggravid och inte få bära!
Just ja, får inte glömma att jag ska förga håret idag också.

Ne, nu ska göra något annat!

kram / J

Kommentarer
Postat av: Jessi

tvättdag här med! blää.. =) fast jag slipper ju inte bära. =p

2008-12-03 @ 13:46:13
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe, du får helt enkelt se till att bli på smällen! ;)

2008-12-03 @ 14:08:20
Postat av: sandra

Man ska undvika färga håret när man väntar barn, men du kanske inte blivit upplyst om det?:s Ångorna är inte dom bästa direkt.

2008-12-03 @ 15:25:09
Postat av: Andréa

Hej du :) Vill du vinna ett par örhängen? Om du inte vill ha dom själv så är det ju en perfekt julklapp!

För att tävla behöver du bara skriva en kommentar på detta inlägg: http://makeupartisten.blogg.se/2008/december/tavling.html

2008-12-03 @ 15:39:02
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har frågat min barnmorska gällande att färga håret. Inga problem sa hon.. Tror faktiskt på henne =)

2008-12-03 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0