Nu var det ett tag sen..


Jag kan ju inte påstå att jag är så duktig på att skriva blogg så ofta =/ fast kanske bäst det också =) skriver ju inget intressant direkt.

Nu har iaf åter en helg gått. Vi har inte gjort så mycket, umgåts och haft det mys med film och mat. Igår var min Mor, Henrik och Alexander här på besök. Dom hade med sig en massa lussebullar och så fick vi en massa söta bebiskläder som min Mor har stickat =) jättefina. Just ja, får ju inte glömma att vi fick en babyitter också =) jättesöt.

Idag ska jag ÄNTLIGEN till frissan!!! Det behövs ska ni veta, haha. Ser ut som en annan tomte. Måste ju fixa till mig nu till jul å allt. Ska köpa hårfärg också så man får lite liv i håret =) men hm, vad ska jag göra innan? Ska inte dit förrens kl halv 4 ju! =/ jaja, jag ska nog få tiden att gå...

Idag är det 18 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag tycker man kan få skippa förlossningen... låter så otäckt =) hehe. ju närme jag kommer den dagen dest mer nervös blir jag! Men så många andra har ju klarat det så det ska väl gå.. Trots smärtan =/

Ne, nogpratat om det, ska börja laga lite mat nu!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessi

så vill vi se en före o efterbild på frillan! =D

2008-12-02 @ 00:34:51
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, tyvärr så syns ju typ ingen skillnad =/

2008-12-02 @ 11:22:50
Postat av: Jessi

mendå! ;p

2008-12-02 @ 12:25:42
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0