Pust och stön.


Ujuj, vad trött jag blev efter vårt lilla äventyr dag. Har nyss "sovit" i en timme nu.
Planksteken var i vanlig ordning goooood! Äsklingen var så söt så han bjöd mig, som vanligt typ ^^ nästa gång är det min tur att bjuda faktiskt.
På stan var det massvis av folk, högt och lågt. Ingen har respekt för andra, utan springer bara rakt fram. usch för människor! hah.

Hade inte riktigt tänkt köpa ngt, bara titta lite och kanske hitta ngt. Och det höll jag ganska bra, köpte bara en liten pjyamas till bebis. Jättsöt var den, och kostade bara 39 kronor ^^ vilket kap!

Ikväll ska vi smaska i oss hemmagjord pizza. Vi bara äter och äter känns det som ^^ hehe. Är det man får underhålla sig med i väntans tider.

Martisn föräldrar ringde nyss och berättade att Tone mår bra och lever livet ^^ så mycket promenader som hon får nu har hon nog aldrig fått! Härligt att veta...

Nu ska jag snoka runt lite på nätet sen får vi se vad som händer och sker!

Tycker folk är dåliga på att uppdatera sina bloggar! Fy skäms! Ta åt er! ^^

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag tar åt mig en del... har inte blivit så mkt skrivande. men emma och emma borde ta åt sig mer! =p

2008-12-28 @ 03:06:37
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0