Segodag!!


Blä för såna här dagar då man bara känner sig så seg! Eftersom att Älsklingen min är sjuk blir jag helt plötsligt också seg och trött när han sover och har sig :) menmen, är väl lika bra att passa på att sova och att ha "segdagar" - antar att dom kommer bli färre sen.

Har iaf hunnit med min dagliga promenad med Tone, hon vill minsann inte ha några segdagar :) tyvärr. Nu ska vi snart käka lite, potatisbullar. Sen blir det till att sitta i soffan hela kvällen och mysa.
Shit, är redan Onsdag i morgon, vart tar dagarna vägen? Jag som inte gör något speciellt borde ju tycka att veckorna går långsamt...
I helgen blir det bio ( the day earth stood still ) - min karl vill så gärna se den. Och så på lördag ska vi ju på knytkalas med julmat :) så innan dess ska vi rulla lite köttbullar minsann! Det ska bli mycket trevliigt! Så bebis får faktiskt gärna vänta med att komma ut till efter helgen iaf :)

Nejni, nu tror jag att potatisen har kokat klart!

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0