Sjuk i näsan.


Inatt har jag inte fått många timmars sömn inte. Fy attans säger jag bara! Har legat och vridit och vänt mig hela natten nästan.. Gic och la mig vid 12 ungefär och vid halv 5 hade jag inte somnat än! Efter det har jag väl sovit lite iaf, men inte bra. Dumma förkylning!!!! Plus att det har gjort ont i magen inatt, dock så är det ju bara sammandragningar som gör ont. Larv, kan väl komma riktiga värkar ist! Beräknad förlossning i morgon, vilket jag kan lista ut med lilltån att det inte kommer en bebis då! :(

Idag blir det till att kurera sig, vill ju bli frisk. Lästa också att om man är sjuk så skjuter kroppen upp förlossningen... Den tar liksom en sak i taget.

Älsklingen min är på långpromenad med Tone. Han skulle också köpa lite halstabletter till mig, och känner jag honom rätt blir det något mer :) han kan konsten att ta hand om sin sjuka tjej! haha.

Nu ska jag bädda ner mig med en kopp varm choklad!

Bye/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0