Sjuka fiskar.


Våra finaste fiskar som vi har i det stora akvariet har blivit sjuka :( vilket är väldigt vanligt för just denna fisksort. Någon slags tarmsjukdom. Började med att vi hittade en död igår kväll, och nu idag har vi hittat yttligare två. När dom får denna sjukdom måste man ge dom medicin så fort som möjligt, såklart är akvarieaffären stängd idag, så i morgon kl 10 när den öppnar ska vi vara där! Riktigt tråkigt, tycker massor om dessa fina fiskar. Hoppas inga fler ska behöva dö bara.



Idag har det varit en segodag, det är ganska vanligt med det nu för tiden- på både gott och ont. Skulle ha fikat med Elin idag, men känner mig inte på topp. magen gör ont då och då, dock inte på det sätt det ska. Bara trams. Vilket kanske är bra, så den håller sig där inne någon dag till, men samtidigt vill man ju ha ut bebis.

Ska snart ta mig ett bad och sen ta hand om mig själv lite.. Lite "hemmaspa" ^^ alltid nice.
Ikväll blir det väl tvn som vanligt, älsklingen ska sitta vid datorn ikväll, så får se vad jag ska se på.

Krams/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0