Slempropp!


Jahappsan, inatt lossnade en del av slemproppen som sitter för livmoderetappen.. Den har suttit där sen graviditetsvecka 4. Men det betyder ju dock inte att det är dags än =/ tyvärr! Men vilken chock jag fick när det "ploppade" till =) hah.

Idag har det "snöat" lite.. Somsagt, vet inte om kan kalla det för snö. Mer snöregn. jag och Tone var ute och fick i vanlig ordning och vi blev ganska blöta. Och jag fick som vanligt duscha henne när vi kom hem, snacka om grusig och lerig jycke hon kan bli.. Inte så värst bekvämt att stå böjd och duscha henne med en mage ivägen =) man blir helt slut, när man är klar är man redo att lägga sig och dö på sängen =)
Ojoj, så tomt det kommer bli utan magen sen... Hur såg man ut innan man var gravid? vist, hade ju en kula då med, men inte riktigt lika stor och hård =) kommer iaf att kännas jättekonstigt utan den, har ju glömt bort hur det känns att inte vara gravid! Kommer ju att ha en bulldeg sen ist! haha.

           
Vecka 17                   Vecka 26                                Vecka 38

Happ, ska snart ta mig ett bad tror jag, sen är det ju Bonde söker fru ikväll. Det går ju inte att missa.. Även Insider lite senare. Älsklingen min är fortfarande sjuk och ska kurera sig framför datorn hela kvällen/natten! han tror minsann inte på att vila gör en frisk, nejdå, det är datorn som fixar det... toker!

Ne, om jag ska ta och sluta tråka ut er med mitt bloggande!!! =)
Ha en trevlig kväll vett ja!

Kram/J

Kommentarer
Postat av: Jessi

snart såå ^^

2008-12-11 @ 01:17:07
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: emma

vilken skillnad haha :P

2008-12-11 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0