Snart helg igen


Bara jag som tycker att veckorna går otroligt fort? Redan fredag i morrn ju!
I helgen kanske Poyan, Malin och lilla Linnea kommer förbi, det vore ju jättettrevligt. Jätte länge sen vi sågs. Linnea har hunnit bli ett halvår :O tyckte nyss vi såg henne för första gången och bara var några dagar. sötungen.



Idag blev det också en sån där sovmorgon =/ men det funkar ju ändå. Idag ska jag släpa mig ner på stan och handla den sista julklappen, gud så skönt att ha det klart sen.

Någon anonym frågade mig om jag tagit körkort ännu, och tyvärr så är ju svaret nej. fast egentligen har jag inget större behov av det just nu. har inte riktigt den ekonomin att ha en bil iaf. Sen kostar det ju en halv förmögenhet att ta själva körkortet också =/ vissa har ju turen att få det betalt av föräldrar tex =/ kan ju jag tycka är lite skumt. Jaja, det kommer. Min älskling har ju iaf körkort om vi skulle vilja åka iväg någonstans.

Ne ni, nu ska jag ta och kika lite på fiskarna.

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0