Sömntutor!


Idag sov både jag och Älsklingen länge och väl. Jag vaknade runt halv 12 och Älskligen så sent som kl 1! Fast han satt ju faktiskt uppe till halv 6 i morse och spelade =/ han är tokig somsagt! Men har man jullov så har man...

Nu ska vi snart käka ungspannkaka och kika på "unga mödrar", eller som vi kallar det "unga idioter", hehe. Älskling vill väl inte direkt se det men gör det bara för att jag vill.
Ikväll blir det väl en eller två filmer för min del och sen nanna kudde.

Har konstiga smärtor i magen/ryggen idag, och speciellt när jag var ute och gick med hunden förut! USCH säger jag bara.. Så nu blir det mer vila och kortare promenader! Kanske dags att inse att man inte är stålkvinnan =) som jag håller på och konkar med saker, bär och har mig.. och inte tala om dammsugningen som gör mig helt slut! heh.

Idag är det iaf 8 dagar kvar till beräknad förlossning.. Men somsagt, gärna tidigare... Men blir väl senare =(

Nu ska jag pussa på min duktiga karl som diskar!

Kram/J

Kommentarer
Postat av: Jessi

nu ska du bara ta det lugnt lilla damen! du har en karl som kan göra allt det där åt dig. han har ju som sagt jullov ;)

2008-12-11 @ 18:52:06
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0