Söndag.


Bläk! Verkligen värsta promenaden ever. Ont överallt och fick stanna hela tiden.. Lilla Tone får gå promenader med husse nu. Hon var också bongstyring, skulle dra en massa å ha sig. Usch och fy! Men hem kom vi tillslut. Somnade till en stund, sköönt.

Nu har vi gjrort lite mandelmassegodis ^^^ doppat i choklad. Mumma :) Vi skulle baka pepperkakor också, men det får bli i morgon eller så. Klockan springer ju iväg. Har nyss kokat lite risgrynsgröt som vi ska smaska i oss. Ikväll är det ju verkligen nada på tv, så ska försöka hitta ngn bra film kanske. Men först ska jag ta mig ett långt bad!!!! ooh så skönt!

I morgon är det 3 dagar över beräknad förlossning, och det kan faktiskt bli fler dagar nu när det är julafton på onsdag. Vill fasktiskt fira den. Ska ju vara hos min mor, och vi har inte firat jul med varandra på massor av år... Så ja, bebis, stanna ngn dag till, ÄVEN fast jag är dötrött på att vara DRÄKTIG!!!!! ^^

Badet var d! Bjuder på en bild på Martins konstverk. Ska föreställa Tone ^^ tycker han lyckades ganska bra!



Kram på er/J

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jag längtar massor på mitt lilla barnbarn:) Men är lite ego nu o tycker den lilla kan vänta till efter julafton jag med:) Det är så länge sen jag fick fira jul m mina barn o en familj... Älskar er!

2008-12-21 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0