Tisdag.


Shit, i morgon är det redan Nyårsafton. Vad fort tiden går! Har hela tiden gått omkring och trott att jag ska vara mamma nu, det har liksom inte riktigt funnits i mitt huvud att jag skulle gå över tiden ^^ men så blir det och här sitter jag utan min bebis.
Vi ska bara vara hemma i morrn, älsklingen och jag. Eftersom att jag har lite småont då och då känner vi inte för att åka ivög till kholm, skönare att vara hemma om det skulle sätta igång. Vi blev bjudna till Poyan och Malin, men tackade nej, tråkigt, hade varit trevligt att vara där! Vi ska ist ha mys här hemma med god mat och en massa gotta. Sen går vi till ett speciellt ställe vid tolvslaget och kollar på alla tjusiga färger på himlen.

Imorse var vi hos barnmorskan, sista besöket. Hon kollade allt hon brukar och bebis mådde strålande. Vi fick en tid för ställningstagande, på lördag. Då kommer dom kolla med ultraljud att det finns tillräckligt med vatten där inne för bebis samt kolla livmoderetappen osv. Ser allt bra ut får vi åka hem igen, då med en tid på Måndag för ingångsättning. Så man kan väl iaf säga att vi har en bebis inom en vecka ^^ Och jag tror ju såklart att det kommer få bli ingångsätting, känns inte som att det kommer att starta utav sig själv!

Nu ska vi äta ngt, men VAD?! Vi sa just det att det vore nice att bo i kholm nu, då skulle vi lätt besälla oss en vasin pizza. Pizzorna här i norrpan är inte ett dugg goda!! Bläk. Jaja, något ska vi väl kunna hitta på hoppas jag!

Kram på er/J

Kommentarer
Postat av: Emma H

Nu tror jag ändå att du föder. hoppas man får ett sms snart att du fått den lille (((((((:

2008-12-31 @ 12:34:20
Postat av: Anonym

Haha, nejdu. Jag föder inte! :P

2008-12-31 @ 12:56:27
Postat av: emmah

Johanna då. du med din tur, skulle inte förvåna mig om du födde idag innan tolv slaget! ((: Gott Nytt År Till Er! Kramar!

2008-12-31 @ 15:12:07
Postat av: emmah

Johanna då :) du föder säkert innan tolv slaget, du med din tur :)) Hoppas på det bästa så det blir ett januari barn :D Gott Nytt År Till Er! Kramar!

2008-12-31 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0