Våfflor & besök


Idag har Poyan, Malin och lilla Linnea varit och hälsat på. Alltid trevligt att umgås med dom =) vi käkade lite våfflor och busade med Linnea. Hon är stora tjejen nu, fast ändå väldigt liten =) så go!

Sen har jag och Älskling hunnit med en promenad med hunden i detta tråkiga väder. Bläk!
Nu ska jag snart ta mig ett vaaarmt bad, ska ligga där länge känns det som =P sen blir det slapp i soffan framför någon bra film.. Om jag hittar någon att ladda ner vill säga. Är otroligt seg idag =/ men sover ju somsagt inte sådär jättebra på nätterna.

Läste lite bloggar förut som jag har följt i ett par månader, två st tjejer som också är gravida, eller nu ska jag väl säga var gravida =) dom har båda två fått bebis nu i helgen. Den ena gick över ett par dagar och den andra fick åtta dagar innan beräknad förlossning =) så nu längtar man ännu mer när man läser att dom fått sina små! =)

Neheee ni! Ett bad på det här somsagt!


Lite bilder på Linnea här under. Klicka på dom så blir som större =) ( för er som inte vet, typ min mamma ;)

    

   



Kram/J

Kommentarer
Postat av: EmmaH

hej johanna! har det kommit någon liten knodd till världen än?



puss

2008-12-08 @ 18:31:42
Postat av: Johanna

Ne, inte än! ;P jag lovar att skicka ett mess till dej när bebben tittat ut! :)

2008-12-09 @ 09:49:44
Postat av: EmmaH

braaaa dvala :) ! puss!

2008-12-10 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0