At Work


Sitter nu på jobbet, roligt värre! fast tvärtom :) haha. Just nu är det lugna gatan här, fram tills halv 4, då är det fikadags med moccarutor som vi bakat idag.

Igår sjöng Elin och jag lite singstar hemma hos henne tillsammans med några lakritsshots! :O jag vann EN GÅNG! Bara.. :( Elin är för duktig. haha. Huvudsaken är att jag vann med Kikki Danielsson - Bra vibbrationer, grym låt! Right Dessan? :)

Sen blev det Deli för vår del, tog en cider och en drink och pratade lite skit. Konstigt att man alltid börjar prata om sex :) haha, iaf jag och Elin. Vi gick därifrån typ kvar över 12. Trött som jag var efter att ha jobbat hela dagen. Men det var så trevligt så.. Vi måste som du sa Elin ta en riktig festkväll snart, gå ut och dansa osv :) När du har pengar!!
Idag innan jobbet tog älskli och jag en promenad med Tone.. Hon fick testa på lite "agillity" på en lekpark, gick på gungbräda och hoppa igenom grejer åså, hon tycker det är skitskoj! Jag med.

Och nu sitter jag somsagt på jobbet. Slutar kl 9! Då ska jag gå hem och glo på tv och bara slappa - ledig i morrn! :D

Och just ja! Får inte glömma! Systeryster MOA fyller 18 bast idag! hoppas du får en kanondag. Skulle vilja fira dig, men sänder tid en tanke ist Love U sis.

Have a nice söndag! Puss...

Kommentarer
Postat av: moa

Tack syster. saknar dig!! :)

2008-02-25 @ 12:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0