Bloggar som alla andra...

Alla andra bloggar, så varför ska inte jag göra det? jag snokar i alla andras bloggar, så nu finns det något att snoka tillbaks på :)

Idag har jag jobbat till 12, pust och stön, inte många timmar, men jobbigt när det är på en avdelning man inte trivs på. Alla dessa dementa gubbar & gummor. Efter jobbet gick jag hem och åt lite, sen blev det städnin som vanligt :)
Sen har Elin och jag varit ute med våra galna hundar som beter sig som syskon :) så söta så tillsammans. Har även hunnit med att gå upp till Elin på en fika, alltid trevligt! och hundarna lekte såklart igen.

image1

Vad ska man hitta på ikväll då må tro? ledig i morrn, är faktisk ledig i tre dagar nu.. väldigt skönt! fast jobb i helgen. Ska ner på stan i morrn och hitta något svart som jag kan ha på mig på morfars begravning på fredag.. Svårt tycker jag.. vad ska man titta på? förslag? Har bara varit på begravning en gång, och då var jag ganska så liten.

Nu ska jag ta hand om min lilla voffsa. Och tvätten ska fixas. Fast det är ju Martins jobb :)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0