Coolaste hunden i stan...

                                                                                                                              
Tone måste lätt vara den tuffaste hunden. Hon har idag fått en"tröja" från Rusta för 20 kr med en döskalle ( se bild ) :) och är så grymt söt i den. Verkligen hennes stil!


Kom nyss hem, har varit med Elin halva dagen! :) Föst fick hundarna leka i den LERIGA hundgården. Sen har vi varit på diverse affärer.. Willys, Rusta, JULA, Ö&B, Coop och säkert någon mer som jag glömt! :)
Och så har det ju varit värsta sköna vädret idag, så vi har till och med haft fönstrena i bilen nervevade :) lovely!

Nu är jag ledig i 4 dagar, skönt! Men vad ska man göra? I morrn ska jag & älskling göra något, kanske gå på bio och ha det lite mys.. Och på lördag ska vi ut och käka. Sen återstår det att se vad som händer och sker. Nu ska jag fixa lite här!

Puss&kram!

                        image14
                                                                  Min underbara sötvovve!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0