Hemma på rast...

Nu sitter jag hemma på en timmes rast från jobbet.
Konstigt att den där timmen går kan gå så himla fort, och på jobbet känns en timme som flera timmar.
Har hunnit dammsugit och ätit lite mat. Älskling pluggar för fulla muggar.
Slutar jobba 18.oo ikväll, då blir det varm smörgåstårta som älskling ska göra.
mums mums.

I morgon börjar jag jobba kl 13.oo, till 21.oo. Skulle egentligen jobba delad tur men Sanja på jobbet och jag bytte tur, mycket skönt att slippa den delade turen.

Nu ska jag nog allt mysa lite med min vovve. Hon är extremt uttråkad idag stackars.
Men tack Elin för att hon fick vara hos dig ett par timmar förut.  guld värt!


Ha en trevlig lördagskväll gott folk! :)


Bjuder på en liten kattungebild, vill ha kattungar igeeeen.. eller kanske inte :)


image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0