Katrineholm


Det är ju faktiskt ganska så roligt att blogga :) därför jag skriver en massa.

Blir vist så att vi åker till kholm ikväll, kl 9 närmare bestämt. Tomas, min mors vän kommer och hämtar oss. Skulle bli så krångligt att åka i morrn tackvare att det inte går några tåg ( pga att ett tåg gick av spåret i helgen ) så då skulle vi få åka buss, vilket blev dyrare och det var inte säkert att man fick plats. Så ändrade planer alltså.

Idag blev det verkligen en sån där slappdag som jag skrev att jag skulle ha. har inte gjort mkt inte. Bara varit i parken med Elin & Tuva typ :) haha. Och ätit amrickanska pannkakor med mig själv :P

Ne, nu ska jag packa liite. hare så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0