Mätt & trött!


Pjuhhhh! Nu har den GALNA Plingan nyss gått hem! Vi har umgåts med varandra sen kl 3 idag! Så den lediga dagen blev inte så tråkig trots allt! :) Vi har hunnit med en fika, med en massa te som gör en kissnödig, shoppat lite, iaf jag :) och så har vi ätit goood tacos som gjorde oss mätta! Och så har vi pratat om hårda saker i brallan osv.. haha, när man är med Elin så blir man ju lite kocko :) men vad gör det. Är man kocko så är man.

Nu ska jag ta min karl och gå till sängen. Jag är trött! Han med efter en låååång skoldag! I morrn är jag oxå ledig, hoppas den dagen ska bli lika bra som denna!

Tack pliingan för en heltrevlig dag/kväll!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0