Otroligt trött idag?!


Idag är jag något grymt trött! Vad det kan komma sig har jag ingen som helst aning om. Så idag blir det iaf en slappdag, som det ser ut just nu iaf. Min karl ska vara i skolan till 21 ikväll vilket innebär att jag får slappa helt själv. Både bra och dåligt. Kan vara ganska skönt att vara själv ibland, men det kan också bli ganska så tråkigt!  Vilken tur att jag har Tone då! <3 Ska väl gå på promenix med henne också.

image4

I morgon är det morfars begravning. Blandade känslor.. Kommer bli jobbigt, men samtidigt skönt att få det där riktiga avslutet när man säger hejdå. efteråt blir det smörgåstårta hos mor & henrik.. Har aldrig riktigt förstått varför man ska äta gott efteråt osv, menmen, smörgåstårta tackar jag icke nej till!

Fick veta igår att min mor & henrik äntligen fått hus nu :) ska bli grymt kul. Då kan man spendera lite mer tid där! härligt!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa min "härliga hund" tidning som kom idag sen blire väl till att kolla/snegla på Våra bästa år! haha, den serien är ju sjuk! precis som jag! ;P

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0